telefon

[grudzień 14, 2017] Zapytanie ofertowe na dostawę nowego przenośnego aparatu do poboru prób.

grudzień 14, 2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski ul. Lwowska 37 A, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000127373, kapitał zakładowy; 28.105.000,00 zł., NIP 921-00-10-133,  REGON 950177059 tel. /084/ 6642461.

   Adres strony internetowej:  www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl

   Adres e-mail: sekretariat@pgkim-tomaszow.pl

Godziny urzędowania: 700 – 1500 w dniach od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni    ustawowo wolnych od pracy).

2. Przedmiotem zamówieniem jest:

Dostawa nowego przenośnego aparatu do poboru prób.

3. Opis przedmioty zamówienia:

3.1. Przewoźny próbopobierak w komplecie:

 – sterownik  z agregatem chłodzącym

– 14 butek PP o poj. max 1000 ml

– akumulator  + ładowarka

– linia ssawna winylowa

– kosz ssawny

– wózek transportowy

– menu sterownika w języku polskim

– pobornik na wózku przejezdnym

– możliwość podłączenia sygnału z urządzeń zewnętrznych np. przepływomierza,  pH-metru

– możliwość podłączenia zintegrowanych modułowych urządzeń wewnętrznych w każdej chwili  eksploatacji np. przepływomierza, pH-metru.

– port RS232, opcyjnie: modem GSM, modem radiowy, jednostka przenoszenia danych

– opcja wyjścia analogowe : 3 x 0(4)-20mA

– ciężar: MAX 35 kg

– temperatura pracy: od  0 – 49 C

3.2. Chłodzenie:

-system chłodzenia nie zawierający CFC, utrzymujący  temperaturę próbki na poziomie +3C +/-1C  przy temp. otoczenia od  0- do 40C

– Zasilanie: 12V

– Obudowa: wzmacniane włóknem szklanym tworzywo, odporne na UV

  Stopień szczelności:

– Pompa perystaltyczna umożliwiająca pobór zgodnie z normą ISO 5667/10

– Przedmuchiwanie linii ssawnej przed i po każdej próbce

– Przepłukiwanie linii ssawnej w trybie automatycznym, ustawiane od 1 do 3 razy przed i po pobraniu próby

– Wskaźnik uszkodzenia linii ssawnej

– Linia ssawna 1-30 m z winylu o średnicy wewn. 3/8’’ zgodnie z ISO 5667/10

   wysokość ssania: max 8,5 m

– Ustawialna objętość próbki: 10-9990 ml

– Detektor cieczy: bezkontaktowy

– kompensacja zmian wysokości podnoszenia

– Ochrona przed przelaniem

– Programy próbkowania:  min 5

– Opóźnienie programu: ustawialne (koniec/początek próbkowania) minuty, czas i data

– programowany stan parametrów jak np. pH, poziom, przepływ na podstawie wskazań.

 3.3. Moduł pomiaru przepływu  zintegrowany z Samplerem:

– umożliwiający rejestrację przepływu oraz pobór prób proporcjonalnie do przepływu  zgodnie z aktualnymi Rozporządzeniami oraz normą 5667/10;

– gromadzenie w pamięci urządzenia danych dotyczących napełnienia, prędkości przepływu, natężenia przepływu oraz historii poboru próbek, które mogą być przenoszone przy pomocy RTD (Jednostka Transmisji Danych) lub  komputera PC i opracowywane za pomocą oprogramowania

– wyświetlanie na podświetlanym wyświetlaczu mierzonych wartości napełnienia, prędkości oraz sumarycznej objętości przepływu medium, a  także statusu próbopobieraka;

 -aktywację próbopobieraka w oparciu o poziom,, natężenie przepływu medium  lub impuls zewnętrzny

możliwość wyboru odpowiedniej techniki pomiarowej dla danego miejsca

– niewrażliwość modułu  na pianę, parę, wiatr, temp. ścieków, skład jakościowy ścieków,

– możliwość rozbudowy samplera w każdej chwili jego eksploatacji

– możliwość kontroli przepływów w warunkach podtopienia kanału, występowania zjawiska „cofki”

– zestaw opasek montażowych do instalacji sondy AV w kolektorach  o średnicach  200, 250, 315, 400  mm

– płyta montażowa do koryt prostokątnych i trapezowych

– stopka mocująca

– interfejs komunikacyjny  sampler- PC  wraz z oprogramowaniem w języku polskim

– sonda pomiarowa wieloparametrowa z elektrodami pH, przewodności i czujnikiem temperatury wraz z kablem do połączenia z pobornikiem  do jednoczesnego podłączenia do pobornika wraz z modułem pomiaru przepływu i pracę przez przełączania obu sond.

– zakres pomiarowy pH od 0 – 14, dokładność ±0,01 pH

– zakres pomiarowy temperatury -5 do +50 ºC, dokładność ±0,5 ºC

– możliwość rozbudowy o pomiar tlenu rozpuszczonego i potencjału erdoks.

4. Warunki dodatkowe które należy uwzględnić w cenie:

4.1. Gwarancja minimum 24 miesiące  – licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia, Zamawiający ma prawo do odmowy podpisania protokołu, jeżeli urządzenie będzie uszkodzone  lub niezgodne z ofertą.

4.2. Dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacja, uruchomienie i przetestowanie.

4.3. Urządzenie zostanie dostarczone Zamawiającemu razem z instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, kartą gwarancyjną, która określać będzie  – terminy i warunki gwarancji, zasady świadczenia  usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancji i wskazanie tego serwisu, zasady świadczeń pogwarancyjnych usług serwisowych ze wskazaniem serwisu dopuszczonego przez producenta.

4.4. Szkolenie obsługi podczas instalacji sprzętu.

4.5. Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 48 godzin z wyjątkiem dni ustawowo wolnych do pracy.

4.6. Wykonawca zapewni dostęp do części serwisowych przez okres co najmniej 5 lat po upływie okresu gwarancji.

4.7. Transport, wniesienie do budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego t.j.: Laboratorium PGKiM  przy Oczyszczalni Ścieków, ul. Petera 63 w Tomaszowie Lubelskim.

4.8. Należność za dostarczone urządzenie Zamawiający opłaci jednorazowo w pełnej wysokości na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.  

5. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2018r.

6. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:

6.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

6.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

6.3.Przyjmują do realizacji warunki przedstawione w Zapytaniu ofertowym.

6.4. Wykonawca  zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:

  –  Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1.

  – Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

7. Kryteria oceny ofert:

Cena  – 100%

8. Warunki składania ofert:

8.1. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.

8.2.  Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

8.3.  Rozliczenie odbywać się będzie w PLN.

8.4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.5.Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów  wyszczególnionych w Zapytaniu ofertowym.

8.6. Wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do sporządzenia oferty można uzyskać pod numerem tel.  695 227 790.

9. Termin składania i otwarcia ofert:

9.1. Ofertę należy złożyć  w siedzibie Przedsiębiorstwa tj. w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 37A do dnia  21.12.2017 r. do godz. 1000.

9.2.   Kopertę należy opatrzyć napisem:

Dostawa nowego przenośnego aparatu do poboru prób

9.3. Oferty nadesłane pocztą lub kurierem będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego do 21.12.2017r. do godz. 1000.

9.4.   Oferta złożona po terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy, bez otwierania.

9.5.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.12.2017 r. w  sali konferencyjnej Zamawiającego (pok. nr 7) przy ul. Lwowskiej 37A, o godzinie 1015.

9.6. Informację o wyborze oferty Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl

10. Termin związania z ofertą:

Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni i zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

11. Informacje ogólne:

11.1. Zamówienie prowadzone jest na podstawie – Regulaminu udzielania zamówień w PGKiM   Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim w sprawie wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych  równowartości 30 tys. euro.

11.2. Zgodnie z rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.12.2015r. w sprawie średniego  kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.

Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Wiceprezes Zarządu          Prezes Zarządu

Dyrektor Techniczny             Dyrektor

Wiesław Drążek            Renata Miziuk

Zapytanie ofertowe – dostawa nowego przenośnego aparatu do poboru prób

Informacja z wyboru oferty