telefon

[Marzec 27, 2018] Przetarg na rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Robotniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w bocznej ul. Łaszczowieckiej w Tomaszowie Lubelskim

Marzec 27, 2018

Tomaszów Lubelski: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Robotniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w  bocznej ul. Łaszczowieckiej  w Tomaszowie Lubelskim

 

Ogłoszenie 536829-N-2018  z dnia 27.03.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki: […… %

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

Informacje dodatkowe:

I.1) NAZWA I ADRES

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim  22-600 Tomaszów Lubelski ul. Lwowska 37 A,  tel. /84/ 664 24 61, fax /84/ 664 24 61 wew. 601.

e-mail – sekretariat@pgkim-tomaszow.pl

Adres strony internetowej – www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA

nie

I.4) KOMUNIKACJA

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak

www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

tak

  1. Oferty składa się w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie/opakowaniu.
  2. Adres

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w sekretariacie (pokój nr 101) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 37 A, 22-600 Tomaszów Lubelski.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.

nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Robotniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w  bocznej ul. Łaszczowieckiej w Tomaszowie Lubelskim

 Numer referencyjny: SM.05.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i sieci wodociągowej w ul. Robotniczej i kanalizacji sanitarnej w bocznej ul. Łaszczowieckiej  w Tomaszowie Lubelskim, na którą Zamawiający posiada dokumentację projektową, pozwolenie na budowę  (Decyzja nr AB.3740.145.2017 z dnia 05.05.2017 r. oraz zgłoszenie budowy (Zawiadomienie pismo znak AB.6743.2.18.2017.MK z dnia 27.04.2017 r. ) wydane przez Starostwo Powiatowe  w Tomaszowie Lub.

Sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Robotniczej:

Sist. – S7 PE HD 100-RC dn315x18,7×2,5mm SDR17 (PN10) dł. rurociągu Lt=291 ,02mb

S7 – B7 PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=5,23mb

S6 -6 PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=5,20mb

S5 -5P PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=9,50mb

S5        -5L PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=2,10mb

S4        -4 PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=9,20mb

S3 -3P PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=9,20mb

S3        -3L PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=2,60mb

S2 -2P PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=9,20mb

S2        -2L PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=2,70mb

 

Sieć wodociągowa w ul. Robotniczej:

W.,-W6PEHD100-RCdn160x14,6SDR11 (PN16) L=317,80mb

 G1-G2 PE HD 100-RC dn160x14,6 SDR11 (PN16) L=22,66mb

Pod droga wojewódzką nr 850 Tomaszów Lubelski – Józefówka – Alojzów w m. Tomaszów Lubelski sieć wodociągową należy ułożyć w r.o.:

219,1×6,3 L= 25,00m płozy dystansowe typ BR h=15mm n=15 luz 16,5mm

Sieć kanalizacji sanitarnej w bocznej ul. Łaszczowieckiej:

Gi – S3 PE HD 100-RC dn250x14,8×2,3mm SDR17 (PN10)

 dł. rurociągu dł trasy LT=94,46mb

 S3 – B PVC_U SDR 34 dn160 dł. rurociągu dł trasy LT=2,48mb

Si. – S3 PE HD 100-RC dn250x14,8×2,3mm SDR17 (PN10) dł. rurociągu dł trasy LT=113,07mb

SL – G1 PE HD 100-RC dn250x14,8×2,3mm SDR17 (PN10) dł. rurociągu dł trasy LT=18,61mb

Pod droga wojewódzką nr 850 Tomaszów Lubelski – Józefówka – Alojzów w m. Tomaszów Lubelski kolektor sanitarny należy ułożyć w r.o.:

PEHD100-RC dn355x21x1x2,5mm SDR17 PN10 L= 19,00m płozy dystansowe typ L h=24mm n=12 luz 14,8mm

Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych Załącznik Nr 10 oraz w przedmiarach robót, stanowiący Załącznik Nr 9 do niniejszej dokumentacji przetargowej.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań, niż określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (jeżeli takie rozwiązania występują). Dopuszczalny jest więc materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia „lub równoważny” – dotyczy to wszelkiego rodzaju materiałów, produktów, rozwiązań itp. ewentualnie określonych w opisie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w „Opisie przedmiotu zamówienia” jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych  i systemów odniesienia w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy. Na etapie realizacji zadania przed zastosowaniem rozwiązań równoważnych na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zastosowanie danego materiału, wyrobu, urządzenia, sprzętu lub technologii.

 II.5) Główny kod CPV

45.23.24.60-4 – Roboty sanitarne                                                    

Dodatkowe kody CPV

45.23.24.40-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy  rurociągów do odprowadzenia ścieków

45.23.21.50-8 – Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)

Wartość bez VAT: [………] Waluta: [……….]

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres: do 30.09.2018 r.  

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą  niż 500 000,00 PLN.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej/deszczowej z rur z tworzyw sztucznych o średnicy minimum 250 mm i długości nie mniejszej jak 300 m każda, metodą przewiertu sterowanego.

b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz zapewni kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające kwalifikacje spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane.

Uwaga

Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz.65).

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

tak

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

tak

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

  1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
  2. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Zamawiający żąda od Wykonawcy:

  1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
  2. Oświadczenie że, będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz zapewni kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające kwalifikacje spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane.
  3. Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

  1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
  3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
  4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.

III.7) INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3) – III.6)

  1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
  2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ.
  3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
  4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:                               

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

IV.1.5) Wymaga się złożenia oferty wariantowej

nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców

albo minimalna liczba wykonawców  lub maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

nie

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone informacje dodatkowe dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja jednoetapowa czas trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

nie

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

IV.2.2)  Kryteria                              Znaczenie

                Cena                                            60

              Okres gwarancji jakości         40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

nie

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania

stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:                                                           nie

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów

oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

nie

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja jednoetapowa czas trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

nie

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

  1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:

1) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku:

– śmierci,

– rozwiązania stosunku pracy,

– utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia,

– choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim,

– innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy.

3) zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach:

a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,

b) w przypadku znalezienia na terenie budowy niewypałów i niewybuchów lub odkrycie wykopalisk archeologicznych,

c) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Pod  pojęciem  siły  wyższej  na  potrzeby  niniejszego  warunku,  rozumieć  należy  zdarzenie zewnętrzne:

– o charakterze niezależnym od stron,

– którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia,

– którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,

– którego nie można przypisać drugiej stronie.

Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:

– powódź,

– silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego przez Wykonawcę dziennika pogody,

– inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru.

d) konieczność zmiany finansowania i/lub harmonogramu rzeczowo – finansowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,

4) zmiana sposobu świadczenia: zmiany technologiczne:

a) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,

b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,

c) konieczność zrealizowania  przedmiotu  umowy  przy  zastosowaniu  innych  rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby  niewykonaniem  lub  wadliwym  wykonaniem  przedmiotu umowy,

d) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa.

Inne zmiany niż wymienione w pkt 2 w następujących sytuacjach:

a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.

Pełna treść projektu umowy znajduje się w Załącznik Nr 11 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym:

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data:  10.04.2018r. godzina: 1100

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

polski

IV.6.3) Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie przetargu

SIWZ

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik Nr 5 – Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom

Załącznik Nr 6 -Wzór pisemnego zobowiązania innego podmiotu

Załącznik Nr 7 – Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Załącznik Nr 8 – Doświadczenie zawodowe

Załącznik Nr 9 – przedmiary robót

Załącznik Nr 10- dokumentacja techniczna, Specyfikacje

Załącznik Nr 11 – Umowa – projekt

 Informacja z otwarcia ofert

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty