telefon

[kwiecień 20, 2015] Przetarg na remont stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim” w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim

kwiecień 20, 2015

logo narodowa strategia spójności

Tomaszów Lubelski: „Remont stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim” w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”

Numer ogłoszenia: 89072 – 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
„Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.”
adres: ul. Lwowska 37A 22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. 84 664 2461 Fax 84 664 3519

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Ogólne usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„Remont stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim” w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim” nr POIS.01.01.00-00-229/14 w ramach działania 1.1 – Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I – Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pod nazwą: „Remont stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim” na które składają się niżej wymienione zadania:
a) remont stanowiska krat,
b) budowa układu odprowadzającego flotat.
Wykonanie remontu stanowiska krat i budowę układu odprowadzającego flotat na oczyszczalni ścieków przy ul. Petera 63 w Tomaszowie Lubelskim Zamawiający zgłosił w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Lubelskim.
2. Opis zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Remont stanowiska krat
2.2. Opis stanu istniejącego
W oczyszczalni ścieków w Tomaszowie Lubelskim mechaniczne oczyszczanie ścieków odbywa się w budynku krat. Budynek krat składa się z dwóch kondygnacji, parteru i części podziemnej. W budynku tym, między kondygnacjami, na kanale dopływowym zamontowana jest mechaniczna krata rzadka, pionowa, typu MKP-3900/1000/45. Krata ta zamontowana jest w kanale o wymiarach: szerokość 1000,0 mm, głębokość 3800,0 mm. W części podziemnej, w kanałach przepływowych o wymiarach: szerokość 600,0 mm i głębokość 1500,0 mm zamontowane są dwie kraty gęste, schodkowe, typu KSE-500, oraz krata awaryjna ręczna. Na kanałach przed i za kratami zainstalowane są zastawki umożliwiające wyłączenie z ruchu każdej z krat. Skratki z krat gęstych zrzucane są do praski skratek poprzez poziomy transporter ślimakowy. Z praski skratki podawane są do pojemnika znajdującego się na parterze.
Wyżej wymienione urządzenia dobrane zostały dla średniego przepływu dobowego ścieków Qdśr = 6300 m3/d
Szczegółowy opis rozwiązań projektowych budynku krat zawarty jest w projektach wykonawczych w załączniku Nr 10.
2.3. Wymagany stan po remoncie stanowiska krat
Kraty dobrać należy dla średniego przepływu dobowego ścieków: Qdśr = 8439 m3/d i maksymalnego przepływu godzinowego: Qhmax = 600 m3/h.
W celu zwiększenia efektywności separacji skratek należy zmniejszyć prześwit dla pionowej, mechanicznej kraty rzadkiej do 30 mm i krat schodkowych gęstych do 3 mm.
Zakres remontu stanowiska krat:
– demontaż istniejącej pionowej, mechanicznej kraty rzadkiej,
– demontaż dwóch krat schodkowych gęstych,
– demontaż podajnika ślimakowego z prasą hydrauliczną do skratek,
– dostawa i montaż 1 szt. pionowej, mechanicznej kraty rzadkiej wraz z zespołem płukania i odwadniania skratek,
– dostawa i montaż 2 szt. krat schodkowych gęstych wraz z zespołem płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek,
– wykonanie innych robót w szczególności instalacyjnych robót elektrycznych, instalacyjnych robót wodociągowych i.t.p. niezbędnych do prawidłowego montażu i eksploatacji urządzeń,
– rozruch technologiczny zamontowanych urządzeń oraz szkolenie załogi.
Do zamontowanych urządzeń dostarczyć należy dokumentacje techniczno ruchowe.
2.4. Pionowa, mechaniczna krata rzadka z zespołem płukania i odwadniania skratek
Pionowa, mechaniczna krata rzadka współpracować ma z zespołem płukania i odwadniania skratek. Urządzenia dostarczone mają być jako komplet z okablowaniem, szafą sterowniczo-zasilającą zawierającą układ zasilania energetycznego oraz układ automatyki sterowania i kontroli procesu, podporami i innym osprzętem umożliwiającym prawidłowy montaż i eksploatację.
Pionowa, mechaniczna krata rzadka zamontowana ma być w istniejącym kanale przepływowym bez jego przebudowy!
a) parametry techniczne kanału przepływowego:
– szerokość kanału S = 1000 mm,
– głębokość kanału G = 3800 mm,
– maksymalny poziom ścieków w kanale H = 1200 mm,
b) wymagania techniczne kraty rzadkiej:
– prześwit kraty rzadkiej s = 30 mm,
– typ kraty hakowo – taśmowa,
– elementy metalowe kraty – stal nierdzewna AISI 304 (0H18N9),
c) wymagania techniczne i technologiczne zespołu płukania i odwadniania skratek:
– zawartość suchej masy w skratkach min. 40%,
– redukcja objętości skratek min. 50%,
– elementy metalowe urządzenia i orurowania – stal nierdzewna AISI 304 (0H18N9),
– zrzut skratek do istniejącego pojemnika.
Uwaga!
– pionowa mechaniczna krata rzadka oraz zespół płukania i odwadniania skratek mają być urządzeniami fabrycznie nowymi i nie mogą być urządzeniami prototypowymi!
– pionowa mechaniczna krata rzadka oraz zespół płukania i odwadniania skratek musi współpracować z istniejącym układem automatyki oczyszczalni ścieków (standard Profibus).
2.5. Kraty schodkowe gęste z zespołem płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek.
Dwie kraty schodkowe gęste współpracować mają z zespołem płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek. Urządzenia dostarczone mają być jako komplet z okablowaniem, szafą (szafami) sterowniczo-zasilającą, podporami i innym osprzętem umożliwiającym prawidłowy montaż i eksploatację.
Kraty schodkowe gęste zamontowane mają być w istniejących kanałach przepływowych bez ich przebudowy!
a) parametry techniczne kanałów przepływowych:
– szerokość kanału S = 600 mm,
– głębokość kanału G = 1500 mm,
– maksymalny poziom ścieków w kanale H = 950 mm
b) wymagania techniczne krat schodkowych gęstych:
– prześwit krat schodkowych gęstych s = 3 mm,
– kraty wyposażone w osłony powyżej kanałów przepływowych,
– samoczyszczące powierzchnie robocze krat,
– montaż krat w sposób umożliwiający przeprowadzanie przeglądów i konserwacji bez konieczności jej demontażu ze stanowiska,
– dolna część krat zabezpieczona ma być przed zanieczyszczeniami stałymi wleczonymi po dnie kanału,
– elementy metalowe krat – stal nierdzewna AISI 304 (0H18N9),
– elementy dystansowe krat – tworzywo trudnościeralne,
c) wymagania techniczne i technologiczne zespołu płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek:
– zawartość suchej masy w skratkach min. 40%,
– redukcja masy skratek min. 70%,
– elementy metalowe urządzenia i orurowania – stal nierdzewna AISI 304 (0H18N9),
– zrzut skratek do istniejącego pojemnika.
Uwaga!
– kraty schodkowe gęste oraz zespół płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek mają być urządzeniami fabrycznie nowymi i nie mogą być urządzeniami prototypowymi,
– kraty schodkowe gęste oraz zespół płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek współpracować muszą z istniejącym układem automatyki i oczyszczalni ścieków (standard Profibus).
2.6. Budowa układu odprowadzającego flotat.
Zamawiający posiada dokumentację projektową pod tytułem „Remont stanowiska krat i układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lub.” przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie:
– odcinków kanalizacji z rur PVC-U SDR 34 Dz 200×5,9mm (wg PN- EN 1401-1 : 1995), długość L=91,60m,
– budowę 3 studni rewizyjnych Dn1200,
– przejścia od studni S2 doS3 w rurze ochronnej Dn250 o długości L=12,50m,
– przebudowę istniejącej studni Si.
Łącznie inwestycja obejmuje L = 91,60 m.
Szczegółowy opis układu odprowadzającego flotat określono w dokumentacji projektowej zawartej w załączniku Nr 10.
Remont stanowiska krat i budowę układu odprowadzającego flotat ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim wykonać należy bez wyłączania oczyszczalni ścieków z ruchu.
2.7. Szczegółowy „opis przedmiotu zamówienia” określono w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej – załącznik Nr 10.
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań, niż określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (jeżeli takie rozwiązania występują). Dopuszczalny jest więc materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia „lub równoważny” – dotyczy to wszelkiego rodzaju materiałów, produktów, rozwiązań itp. ewentualnie określonych w opisie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego w „Opisie przedmiotu zamówienia” jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na etapie realizacji zadania przed zastosowaniem rozwiązań równoważnych na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zastosowanie danego materiału, wyrobu, urządzenia, sprzętu lub technologii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45.25.21.27-4 – Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45.23.24.40-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzenia ścieków
45.11.12.00-0 – Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.24.10-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45.31.51.00-9 – instalacyjne roboty elektryczne

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: do 31.08.2015 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie (dziesięć tysięcy zł).
Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I/O w Tomaszowie Lubelskim nr 24 1240 2832 1111 0000 3297 1781.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy.
Dokument potwierdzający wniesienie wadium (kopię) należy załączyć do oferty.
Brak złożenia wadium w określonym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazał się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch robót obejmujących swym zakresem dostawę i montaż co najmniej jednej kraty mechanicznej, wraz z zespołem płukania i odwadniania skratek, na oczyszczalni ścieków o średnim przepływie dobowym ścieków porównywalnym z przepływem na oczyszczalni Zamawiającego.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponował osobami oraz zapewnił kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących swym zakresem dostawę i montaż co najmniej jednej kraty mechanicznej, wraz z zespołem płukania i odwadniania skratek, na oczyszczalni ścieków o średnim przepływie dobowym ścieków porównywalnym z przepływem na oczyszczalni Zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie.
2. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena – 97
Okres rękojmi – 3

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie z uwagi na:
a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające terminowe i prawidłowe wykonanie zadania,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub archeologiczne,
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe (niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane),
d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót budowlanych,
e) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę,
f) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, z jednoczesnym ustaleniem wartości robót wyłączonych w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego i związanym z tym zmniejszeniem wynagrodzenia ryczałtowego należnego Wykonawcy.
g) gdy zasinieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stroi on nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umowa.
h) nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana osób wskazanych do kontaktu, zmiana inspektora nadzoru, zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Lwowska 37 A, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania ofert: 08.05.2015 r. do godz. 1100, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Lwowska 37 A, 22-600 Tomaszów Lubelski w sekretariacie.
Otwarcie ofert nastąpi w w/w terminie o godzinie 1130 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Lwowskiej 37 A w Tomaszowie Lubelskim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w Tomaszowie Lubelskim”, Działania 1.1 – Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I – Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie – plik pdf – do pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 5 – Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 6 – Wzór pisemnego zobowiązania innego podmiotu – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 7 – Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 8 – Doświadczenie zawodowe – plik pdf – do pobrania

Załącznik Nr 9 – Umowa – projekt – plik pdf – do pobrania

Załącznik nr 10 – plik rar – do pobrania

Pytania , odpowiedzi, modyfikacja SIWZ – plik pdf – do pobrania

Wniosek Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą – plik pdf – do pobrania

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – plik pdf – do pobrania